mandag 19. januar 2009

Ræppmjusik i Vålda

Ja, så nå er jeg back in voldie voldie (mort, for de som har sett hp puppet pals) og det er strålende. Var ute på lørdag, og jeg hadde vors og en god innstilling. Det ble mye alkohol, og alt det fører med seg. Sovnet på nach, som forøvrig også var hos meg. Må også føye til at det var en fremmed person som stakk hodet inn i leiligheten min natt til søndag, noe som var litt creepy. Jeg snakket med han på vei hjem fra rokken, og han sa følgende:
"I am from Jamaica. You norwegians don't like jamaicans"
-Offcourse we do. Are you studying here in Volda?
"Yeah, music"
-What instrument? Or are you singing?
"No I study rap"
....
Rap linje i Volda, ja.

Søndag var en relativt grei, men svett dag. Lå i sengen helt til klokken åtte. Fikk sett Dead man's chest og V for Vendetta. V<3. Fikk ikke på meg klær en gang, bare lå der. Så ble det Wallander hos Silje O.

Og for alle som ikke vet det, jeg har begynt å trene. OMG.

Nå kjeder jeg stumpen av meg. Har funnet ut at i Volda kan man ikke kjede seg. Det må skje noe. Hele tiden. Og nå refererer jeg til Frøken Kristoffersen, I need a man. Tror jeg? I morgen skal det i hvertfall bli testosteronfri sone, da det blir pysjparti i sengen, i soverommet, i leilighet 102, 1 etasje, i blokk c på Heltne. hah, så vet du hvor vi er. me and smaiken.

2 kommentarer:

maiken sa...

hahahaha salan eg lo.
-Rap linje i volda...ja... HAHA.

and plzzz ...smaiken hrahhrahh.. SMASK.

Lina Marie sa...

Ja, what the f, lissom? var for beruset til å bry meg om det han sa. bare lo. lol.