onsdag 28. januar 2009

Gangsperre

Jeg trente styrke mandag og tirsdag. Det skulle jeg ikke ha gjort. Jeg har så vondt i armene at enkle ting som da på BH, sminke seg, lage mat og sminke seg er helt umulig. Akkurat nå så er det litt bedre, men jeg skjønner at jeg trenger litt arm-hvile. No workout until friday. Da blir det kondisjonstrening, og det blir bra. Jeg er veldig fornøyd med at jeg trener, har aldri gjort det regelmessig før. Så nå er den kroppslige selvtilliten nesten på topp. Først må treningsresultatene komme. Da er vi helt på topp. Dessuten tar jeg sol og påfører selvbruning jevnlig. Nytt år, nye forandringer. Men jeg skal ikke bli en blond, brun bimbo, altså. Sånn som en viss jente her i Volda. Haha.. Jeg sier bare OVERLEGEN.

Og nå har altså pengene fra russebilen kommet! Da blir det Roskilde billett:D Og jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg. Roskilde er mitt Mekka, mitt paradis, mitt helvete og mitt ALT. Håper på at Antony and The Johnsons, Satyricon og Enslaved kommer. Og Justice. DET hadde vært konge.

So long, you Roskilde-virgins.

3 kommentarer:

maiken sa...

...Hu har tapt uansett, Gakk-gakk.

ella sa...

hehe...sminke dej e heilt klart d viktigste som e vanskeli å gjer:p

Lina Marie sa...

Ella: må innrømme at mat også er ganske viktig. men sminke og BH først.

bra du skjønte hvem jeg mente, maiken. haha.