søndag 25. januar 2009

Forandring fryder.

Nice hairdue? Man kan ikke alltid se ut som SJP på håret heller.. Her er man 14.
Jeg har nå innsett at håret mitt ikke tåler å bli dynket med kjemikalier en gang i mnd lenger. Altså, jeg må slutte å farge håret. Jeg starter da jeg var 15, med svart. Så ble det brunt, noe som var kjedelig, så jeg konverterte til rødt. Rødt er best. Noe som jeg hadde i et par år, så ble det brunt og til nå var det nesten svart igjen. Ikke, ikke bra. Selv om jeg synes at jeg er finest med mørkebrunt hår, og kulest med rødt, kan jeg ikke fortsette. Så nå starter det store prosjektet med å finne Linas egentlige hårfarge. Uansett, her er noen bilder i kronologisk rekkefølge.
Brunt og krøllat

Lysebrunt i Frankrike



Rødt resten av tiden. Her er russetiden. Pleier ikke å gå rundt med "kug" i panna til hverdags.


Nesten sort igjen. Dette er i Volda,





Yey, prøver å få normal farge igjen! Tok striper for 1300 kroner i Ørsta. Fytterakkern. Dette er fra i går.












1 kommentar:

maiken sa...

du er på god veg!