onsdag 28. januar 2009

Sweet sensation

Han der ække sånn som deg
Fort deg bort og ta han
Det er like godt som sex
Å banke en stakkars faen

Er det ikke deilig å ha noen å hate
Føles det ikke godt å ha noen å hate
Er det ikke herlig å slå dem flate
Er det ikke deilig å ha noen å hate

Hør lyden av nakker som knekker
Hør lyden av kjøtt som sprekker
Det er bare å følge fingeren som peker
Dit hvor de voksne leker

Er det ikke deilig å ha noen å hate
Føles det ikke godt å ha noen å hate
Er det ikke herlig å slå dem flate
Er det ikke deilig å ha noen å hate

Han der ække sånn som deg
Fort deg bort og ta han
Det er like godt som sex
Å banke gørra ut av en stakkars faan

Er det ikke deilig å ha noen å hate
Føles det ikke godt å ha noen å hate
Er det ikke herlig å slå dem flate
Er det ikke deilig å ha noen å hate

2 kommentarer:

Meg sa...

damn, ja.
forresten, er det noen som bør være redd? jeg mener virkelig redd.

anyways. litt usammenhengende kommentar for å si at jeg har funnet frem til bloggen din.

Lina Marie sa...

hehe, heldigvis ikke min tekst, da kunne du ha blitt redd. det er raga rockers. kul sang.

very nice, jeg fant din og.