søndag 28. desember 2008

Long time, no see


For meg er jula nå officially over. Nå er det bare krampaktige forsøk på å holde på julestemninga med julemiddager og julesanger. Men nei. Nå kan godt Chris Rea legge seg for godt. Samma med ribba. Poteter er herved svartelista. Det er 28. desember og jeg tenker egentlig bare på sjåpping. Jeg toget inn på ski storsenter med et åpent sinn og penger i lomma. Kom hjem med et fårete glis og en ny garderobe fra Gina Tricot. Der brukte jeg forresten 1 og en halv time, noe som er altfor mye.


Jeg gleder meg til nyttårsaften. Endelig skal den være rolig, ikke noe rølping og ikke noe stress. Husker nyttårsaftene for noen år siden. Grøftefylla og bare tull. Var en nyttårsaften jeg var ute hele kvelden, for vi gikk hele tiden. Hadde ikke noe sted å være. Tror jeg? Møtte også en sint mor i døra da jeg og Silje sjanglet hjem. Skjønner hu godt, for vi var da bare 16. Men det betyr ikke at det ikke skal bli fylla i år også. For i år har vi både blendere og kjærester som er over 20. Ergo, strawberry daquiris.


Og så gleder jeg meg masse til å komme tilbake til bygda mellom fjellene! Ja! Med både Rokken, pils, skole og folkene. Åh, yes. Hele pakka.

1 kommentar:

maiken sa...

Herligt med någen minutter på gina tricot! godt julesyndromet e over. eg e dritt lei jul :P. Glede meg te vår!