torsdag 4. desember 2008

Kalendarz adwentowy

Nå er klokka 13.15 og jeg har endelig stått opp. Fikk ikke sove før klokka 3-4 i natt, på grunn av en kopp kaffe som ble konsumert litt for sent. Dessuten var det en gjeng juleborddeltakere som skulle hjem klokken 3 i natt, og det lar seg ikke passere ubemerket.

Var på julekviss i går, og laget fikk tredjeplass o_O ammagad. Julenøttene (det originale lagnavnet) besto av Maiken, Vidar, Marte og meg. Aldri følt meg så smart. Ingen 6'er på vgs kan overgå følelsen av å komme på topp tre lista på den så sinnsykt seriøse kvissen på rokken. Men hva faen er julegeita???

Ellers gleder jeg meg noe helt sjukt til jul. Har julegavesjuken allerede. Har pinnekjøtt lukta printa fast i nesa, mariah careys stemme på repeat i huet, og konstant smak av tysk sjokolade i munnen. Kan det bli bedre?

2 kommentarer:

maiken sa...

Hahaha. Nei, ingen 6er slår ein tredje plass!

Lina Marie sa...

notrly;)