lørdag 6. desember 2008

Grønnebrus og andre blå ting

Jeg har nå opplevd mine største seire og erobringer her i Volda. På onsdag kom laget (som sagt) mitt på tredjeplass på kvissen, og nå. Ja, nå! Nå har jeg jaggu kommet på andreplass på kokkelimonke. Gud, jeg er god. Ble bare slått av Grus0mme Kurt, men det er greit, for han er way much older than me.

Det var forresten en hyggelig kveld hos Kristoffer. Mange fra klassen var der, og det var både kortskalle og kokkelimonke på menyen. Og "Ivar Riises radioaktive grønnevann" eller hva det het.

Nå har jeg nettopp stått opp. Eller, jeg ble vekket. Naboen har funnet ut at han liker Chris Brown. På volum 150%. Men samma det. Klokka er jo 12. Og "uheldigvis" glemte Maiken igjen koseposen sin, så jeg stjal en liten kos. Nå skal jeg meget lite. For etterpå skal jeg til Grete og lage middag. Hun spiser jo bare brød, den fuglen. Så blir det 1 etasje opp for alkohol konsumering. Vet ikke om det blir noe blogging om det, men det finner jeg ut i morra.

Class dismissed

Ingen kommentarer: