mandag 8. desember 2008

Fucking hostile


Mandag. Top model. Ikke TV-signal. What to do? Jeg kjeder meg sinnsykt. Prøver å lese litt til eksamen, men det viser seg å være vanskeligere enn antatt. Så derfor sitter jeg limt til dataen, uten å egentlig gjøre noe. Ser på noen rare filmer innimellom. Så på "flyvende dolker" i går. Gud, jeg greier ikke å ta det alvorlig. Har jo mange bra filmer, men de har jeg sett så mange ganger at jeg må ha en pause. Se på dritt, så tilbake til kvalitet. Nais plæn.


Lørdag, ja. Ble noen shots, en burger og kræsjing hos Maiken. Våkna klokka 9 av de verste tømmermennene ever, så jeg tusla litt rundt der og følte meg litt dum. Så la jeg meg igjen, ved siden av en tørst Maiken, og sovna. Klokken to våknet vi, mer eller mindre freshe. Eg seier berre "Ice cream in the morning<3"


No høyrer eg på litt Pantera, det får meg alltid i godt humør.


Domination

2 kommentarer:

tjommii sa...

Hei! ej vil berre sei at ej he gitt dej ei utfordring og ei utmerking på sida mi..check it out:)

tjommii sa...

Hehe.. neei, ej vekje heilt. du kan no berre gjer det, so kan du finne på nåke nytt eller berre drite i :)