mandag 11. mai 2009

Bunadsbonanza

Nå er 17. mai her igjen, og alle skal kle seg til fest. Det er mange her som er heldige og har en bunad, og jeg gleder meg til å se alle. Bunad er noe av det fineste man kan ha på seg. Uheldigvis har jeg ikke bunad, men en dag skal jeg kjøpe meg en festdrakt eller noe slik.

Dette er en av bunadene jeg kunne hatt; follobunaden.


Denne (den blå) hadde jeg på når jeg konfirmerte meg. Den er fra min mor og det er Romeriksbunaden. Den er finest av de to, tycker jag.




3 kommentarer:

ella sa...

så fine du va på bilde:)
men bare vent til du ser mej i bunad, som tatt rett ut fra en episode av "what not to wear" :p

maiken sa...

hahaha, ler av ella sin kommentar...

tt sa...

fin den øverste bunaden!! alle jenter fra norge skulle gått med det om dagen på 17mai. bare nerder som tror de er kule, som ikke gjør det..:)