søndag 1. februar 2009

Tidsfordriv

Den siste personen som...
1. Sov ved siden av deg i sengen: Mange imaginære, men det var nok Maiken!
2. Så deg gråte: Eirik, tror jeg!
3. Du spiste middag med: Pitapizza med Maiken.
4. Du pratet med på telefonen: Mormor
5. Overrasket deg: Fått mange overraskelser, men 18 årsdagen min var nok best.
6. Fikk deg til å le: Siste jeg snakket med var Maiken, og hun får meg som regel til å le.

Ville du helst...
1. Hatt piercing eller tatovering: Har piercing, vil gjerne ha tatovering. Og en piercing til. Hekta.
2. Være seriøs eller morsom: Morsom! Hvem har lyst til å være seriøs?
3. Drikke hel eller lettmelk: Hel smaker jo mest melk, men lett er sunnest. Så lett.
4. Dø i en brann eller drukne: Dø i en brann. Er et av mine mareritt, det å drukne.
5. Tilbringe tid med foreldrene dine eller fiendene: Dumt spørsmål. Mummy and daddy ffs.

Er du...
1. Simpel eller komplisert: Tror det er halvparten på hver.
2. Hardcore or soft: Ser kanskje litt hardcore ut, men jeg er en får i ulveklær.

Liker du best...
1. Blomster eller godteri: Godteri. Men blomster er fine å se på.
2. Grå eller svart: Svart!
3. Farger eller svart/hvitt bilder: Øhm, det spørs jo helt hva som passer. Svart/hvitt bilder er jo ofte fine da.
4. Lyst eller kjærlighet: Oioi, akkurat nå så er det vel det første.
5. Soloppgang eller solnedgang: Solnedgang. Ved soloppgang sover jeg som regel. Kan nesten ikke huske sist jeg så en.
6. M&Ms eller Skittles: Shit. Vanskelig. Jeg vil ha røde og grønne skittles, og brune og røde M&Ms.
7. Være lenge oppe eller våkne tidlig: Lenge oppe.
8. Sola eller månen: Solen.
9. Vinter eller høst: Vinteren. Da er det ikke så lenge til sommeren.
10. Ti bekjente eller ha to bestevenner: To bestevenner!
11. Sol eller regn:... what a question.
12. Vaniljeis eller sjokoladeis: Sjokoladeis


I den siste måneden, har du...
1. Hatt en kjæreste?: Nei
2. Kjøpt noe du ikke har trengt: Nesten alt jeg kjøper trenger jeg egentlig ikke.
3. Synget foran mennesker: Bare nynnet og plystret.
4. Blitt klemmet: Ja..
5. Følt deg dum: Ja, veldig.
6. Blitt full: Ja, veldig.
7. Vært høy: Er 1.66, tror ikke det forandrer seg i løpet av en måne. (ja, jeg skjønte spm. teit)
8. Danced crazy: Ja
9. Klippet håret: Nei, bare stripet det.

Første:
1. Bestevenn: Tuva.
2. Jobb: Plukke egg? Sommerjobb på Karlsson?
3. Lange reise: Kjøretur til Frankrike, Sveits, Østerrike og Monaco da jeg var 5.
4. CD jeg betalte for: Hmmm. Fikk som regel. Da må det ha vært en av de Korn cdene jeg kjøpte i niende.

Siste:
1. Jeg spiste: Paella og fiskepinner.
2. Drakk: Water
3. Reklame jeg så: Øhø, jeg kan se en nå?
4. Person jeg gav en klem:Helene Grøsle. Hun var ute i går, og jeg jobbet.
5. Personen jeg snakket til: Maiken
6. Irriterende ting: -utrolig mye. Særlig drømmen min hvor Eirik lå med en jente (som er tøs) foran trynet mitt. Har aldri vært så forbannet før!


Beskriv:
1. Lommeboka di: Jeg har en blå i «skinn» fra Hennes. Den er fin!
2. Håret ditt: Nå er det brunt med lyse striper.
3. Mobiltelefonen din: Åh, den er kjempevakker. En lilla nokia.
4. Huset ditt: Hus? Hah... c-102 på heltne. To firkantete rom. Og med eget bad og kjøkken.
5. Ryggsekken din: Svart Bergans som jeg fikk av mormor og oa i tiende.
6. Skolene mine: Vestby skole (sliten, gammel skole), Brevik skole (den var fin), såner ungdomsskole (den var den verste av de alle), Vestby videregående skole (den var ålreit) og Høgskulen i Volda (kjempefin).
7. Din framtidige bil: Hmm.. En audi eller hummer som går på vann.

Favoritt(er):
1. Dessert: Creme Brulee eller sjokolademousse.
2. Mat: Asiatisk, pappas chili con carne, maissuppe, taco og gullhøne.
3. Godteri: Yade med caffe latte, tyrkisk pepper og popcorn.
4. Nummer: vet ikke. 7, siden det er «magisk»?
5. Dag: Fredag eller lørdag. Vet ikke.
6. Parfyme: Liker veldig godt CK one. Og diverse fra Escada.
7. Farge: Lilla, svart og rød. Men aller mest Lilla og svart.
8. Sport: Øh, her sier jeg de sportene som jeg liker å utføre selv, og det er volleyball og slalåm. Og basketball.
9. Sang: Omg. Veldig vanskelig, så jeg sier bare hvilken sang jeg har hørt på mest denne uken:mastodon-this mortal soil
10. TV-program: Oioi. Seinfeld, lost, top model, blackadder, frustrerte fruer, top chef, hells kitchen, scrubs, friends osv.
11. Vær: Hmm. Skal det være helt perfekt, så må det være sol, noen godværskyer, ca 25-27 grader, og liten bris.
12. Film: Ringenes herre-to tårn, kill bill, bram stoker's dracula.
13. Skuespiller: Johnny Depp, Gary Oldman, Winona Ryder, Edward Norton og Uma Thurman.
14. Bokstav: L! «The L word»
15. Sko: Røde dr. Martins.
16. Grønnsak: Asparges.
17. Frukt: Mango, og cantaloupe melon. Hvis det heter det da.
18. Tyggegummi: Extra sølv.
19. Sjokolade: Yade med caffe latte.
20. Årstid: Sommer
21. Ferie: Sommerferie og Juleferie.
22. Band: må vel bli Muse, da.
23. Artist: Hømhøm, alanis morissette?
24. Musikk: Mye. Pop, rock, poprock, electronica, metal osv.
25. Sted å være: ROSKILDE. Thailand på en god annenplass.
26. TV-kanal: På tv3 er det mye trashy underholdning. Minus for reklame.
27. Butikk: Føler at Hennes har sviktet meg i det siste. Og jeg har heller ikke lyst til å skrive Gina Tricot. Jeg vet faktisk ikke. Kiwi?

Enten eller:
1. Ski eller snowboard: Slalåm!:D
2. Svart eller hvit: Svart!
3. Slipknot eller Metallica: Metallica for guds skyld!
4. Telefon eller mobiltelefon: Lilla mobil!
5. Penn eller blyant: Blyant å tegne med, kulepenn å skrive med!
6. Star Wars eller Star Trek: Øhm. Star wars!
7. Metall eller punk: Metal!

Det første du tenker når du hører...
1. Hund: Yukon! Og Idefix! Kos!
2. Oransje: Æsj!
3. Is-te: Thailand!
4. Regnbue: Farger!
5. Agurk: Sprøytemidler!
6. Hai: Skal aldri bade igjen!
7. Bursdag: Gaver!

Tilfeldige spørsmål:
1. Hvor gammel ser det ut som du er: Kan vel egentlig se ut som om jeg er alt fra 15 til 24, tenker jeg. Man ser så forskjellige ut i denne alderen.
2. Kan du reparere en bil: høh, har ikke lappen en gang.
3. Har du drept noen i en drøm: Ja! Elsker det. Og i natt sparket jeg en jente i hodet. Og dro av hun øyevippene. Syk, nei.
4. Er du vegetarianer: Nei.
5. Skriver du dikt: På fritiden har jeg skrevet kanskje 4 dikt. Og nok med det. Skulle ønske jeg var god.
6. Er du snill: Jeg vil tro det.
7. Er du høy: Middelmådig. Ikke for liten, ikke for høy.
8. Er du slem: Ikke noe særlig. Noen ganger så glimter slemheten til, men.

Ingen kommentarer: