tirsdag 17. februar 2009

Summary





Nå har jeg vært giddeløs. Altså, no blogging.
Forrige uke var preget av kos og hekling. Jeg har heklet for harde livet fordi jeg skulle lage en lue til min lillesøster i dåpsgave. Jeg lagde til sammen tre luer, ingen passet. Bummer. Nå hekler jeg en rosa og lilla lue til meg selv. Den skal bli bra.

I helgen var jeg hjemme en tur fordi jeg skulle i barnedåp. Jeg var inne hele helgen, bortsett fra en handletur og en tur til pappa. Pappa lagde verdens beste hjemmelagde kebab. Det var kos å være hjemme å se alle barna og familien igjen.

Shoppet utrolig mye denne helgen. Fire kjoler, en bukse, en lue, en tights, en genser, solbriller, en bukse, garn, smykker, selvbruning, spenner, sminke og en Biotherm hudkrem på flyplassen. Den er veldig god. Så.. litt mindre penger i pungen nå! Så skal jeg også kjøpe Roskilde-billett denne uken. Grunnen til det store konsumet er at vi nettopp fikk pengene inn for russebilen! Selv om jeg var veldig glad i russebilen og russetiden, er jeg veldig glad for at det er noen andre som skal ha den nå. "russebil, jeg forløser deg".. haha

Nå venter jeg på at noe skal skje. Skal i bakken i dag med Cecilie, men jeg vil gjøre det nå. Bakken åpner ikke før 18!:( Og så datt nesepiercingen nettopp ut. Hva er det for noe tull??

2 kommentarer:

maiken sa...

haha i salute you

Lina Marie sa...

misunnelig på shoppeskillza mine el?