onsdag 25. februar 2009

Alice in wonderland

Jeg leste nettopp på den fantastiske nettsiden imdb.com at "Alice in Wonderland" skal filmatiseres og komme i 2010. Det er en utrolig kul historie, og det blir ikke stort bedre at det er Tim Burton som skal regissere den! Og da er det ikke spesielt overraskende at han tar med seg kona Helena Bonham Carter og den gode vennen Johnny Depp med på lasset. Alan Rickman som spilte en sentral rolle i "Sweeney Todd" skal også spille i filmen. Andre skuespillere er Anne Hathaway og Christopher Lee (for min del er han bedre kjent som Saruman). Hun som skal spille Alice er ukjent for meg, hun heter Mia Wasikowska. Synes dere at hun passer?




Tror dette vil bli en kjempekul film, jeg gleder meg allerede!

4 kommentarer:

maiken sa...

hu va søt. såklart e hu ein alice. i laik tim burton. la oss gå på volda filmteater når an komme! haha...

Lina Marie sa...

ja! og kle oss ut!

Meg sa...

Hun var jo søt, men er hun ikke litt gammel?

Lina Marie sa...

hun er født i 90, så hun er jo ikke akkurat alice alder, nei!