søndag 8. november 2009

Brev Brevesen til Petter, Noor og Lina.

-Yes, mam.
-You want to make me happy??
-Come into my shop.
-Lovely.

Alt dette uten at jeg saa mye har sett noen i oeynene.


Akkurat naa befinner jeg meg i Rajasthan. Jaisalmer, for aa vaere korrekt. Vi bor paa, hold dere fast, PARADISE HOTEL. Ja! Dette har gitt oss ny vitalitet og giv for mange rollespill. Jeg faar sikkert ikke lov til aa dele dette med dere av de andre, men i gaar hadde vi vaar egen "pandoras eske" paa verandaen. Dette utartet seg til noe interessant. Hadde vi vaert med paa Paradise, saa ville Maiken vaert strategen (med en daarlig strategi), Line vaert en dum og 110% aerlig pike med 92% blondt haar, Renee den hardbarka "fetta" ala Lene som spiller iskaldt og vinner enhver diskusjon og jeg ville vaert den alternative hora som unnskyldte sin toesete oppfoersel med at "jeg har saa mye kjaerlighet aa gi."

Jess, vi melder oss paa naar vi kommer hjem.

Ingen kommentarer: