lørdag 24. oktober 2009

Har troa paa Goa

Eller?

Goa er jo usedvanlig flotte flotte flott, men maa jo innromme at jeg gleder meg til aa komme meg videre til Mumbai. Har vaert i Thailand en del ganger for, og det blir liksom litt av det samme. Vestlig mat, verry cheap massage paa stranda og noen forvillede gjenger med unge piker. Men hvem liker vel ikke det? Jeg liker i hvertfall aa bli tafset paa av fremmede menn, eller av "ballo" som Line kaller massagefyren fra candolim. Han kommer frem, gir meg en "sample" av fotmassasje, peker paa Line og sier "I'm ballo. That is Mowgli." Grrreat. Saa ble jeg samplegirl, utrolig fett.

Vi har forresten et prosjekt paa G. Lager utrolig lange, gode og utfyllende FU-lister som maa nesten publiseres naar vi kommer hjem. FU er ting som er dritt, flaut, kleint, ukult og kjipt. Men som regel forer det til latter, saa FU- det liker vi. Her er noen eksempler:
-vakkert par paa stranden i Goa, han prover aa ta haanden hennes, hun vrir seg unna. kleint. fu.
-har daarlig mage, loper til dassen. finner saa ut at nei, dopapir er ikke nodvendig her i India. ukult. fu.
-savner taco innmari. kommer saa paa en mexikansk restaurant i Palolem. JESS. SHITLOADS OF GUACAMOLE. planlagt aa fraatse i denne delikatessen i hele dag. bestiller fire toenner med gvakkis. kelner kommer tilbake og sier "scuze mi, no more guacamole, zry." FUUUUUUUUUUUU.

blir et kort innlegg, feriemagen er ikke paa topp. SNAKKES.

Ingen kommentarer: